ERITELLIMUSED

Kui soovid käsitööna valmistatud omanäolist kodukaunistust teistsuguste mõõtudega kui pakume oma standardvalikus või on Sul hoopis oma idee, millele soovid teostust, siis palun võta meiega ühendust. Anname endast parima, et Sinu soov täita.

NAGU NAKSTI KOOD

Tegemist on personaalse koodiga, mis on välja antud eksklusiivse pakkumisena. Kinkekaardid sisaldavad samuti personaalset NAGU NAKSTI koodi. Kui Sul on kehtiv kood, siis palun sisesta see ostukorvis või kassas.

OSTMINE

  1. Leia endale sobiv toode.
  1. Vali toote kogus ning vajuta nuppu “Lisa korvi
  1. Järgnevalt tuleb Sul vajutada ostukorvi ikoonile või nupule “Vaata ostukorvi“, seejärel avaneb ostukorvi vaade. Vaata oma ostukorv üle, siin saad soovikorral lisada ja eemaldada valitud tooteid. Kui ostukorvi lisatud toode on ainuke, mida soovid soetada, vajuta nuppu “Mine kassasse” Kui soovid e-poes ringi vaadata ning lisaks olemasolevale tootele juurde tellida, võid liikuda “Pood” nupu abil uuesti tooteid valima ning toimida samamoodi nagu eelnevalt. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel.
  1. Vajutades “Mine kassasse” avatakse Sulle tellimuse esitamise lehekülg. Palun täida nõutud väljad. Seejärel vali, milline kohaletoimetamise viis Sulle sobib  – Omniva pakiautomaat, Itella SmartPost pakiautomaat või Eesti Posti postkontor. Juhul, kui valid riigiks Soome saadame kauba Itella SmartPost pakiautomaati Soomes.
  1. Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel “Esita tellimus“.
  1. Peale tellimuse esitamist saadame Sinu e-posti aadressile arve.
  1. Tee ülekanne meie pangakontole. Palun kasuta selgituses arve numbrit. Kui arve ei ole tasutud 1 tööpäeva jooksul, siis tellimus tühistatakse. Makse laekumisel pakendame toote ja paneme Sinu poole teele.

NAGU NAKSTI koodid on personaalsed koodid, mis on välja antud eksklusiivse pakkumisena. Kinkekaardid sisaldavad samuti personaalset NAGU NAKSTI koodi. Kui Sul on kehtiv kood, siis palun sisesta see ostukorvis või kassas.

Meie klienditeenindus aitab Sind meeleldi tekkinud küsimustega ja annab nõu.

KOHALETOIMETAMINE

Kauba hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. Tellimust vormistades on Sul võimalik valida mitme erineva kohaletoimetamise viisi vahel:

Itella SmartPost pakiautomaat (4 €)

Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saad SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi, uks avaneb ning saad paki kätte.

Omniva pakiautomaat (4 €)

Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saad SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi, uks avaneb ning saad paki kätte.

Eesti Posti postkontor (4 €)

Kui kaup on jõudnud postkontorisse, saadetakse Sulle postkasti kiri infoga, millisest postkontorist tooted kätte saad. Kirja alusel saad paki kätte.

Itella SmartPost pakiautomaat Soomes (15 €)

Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saad SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi, uks avaneb ning saad paki kätte.

Tellimuste kohaletoimetamine võtab tellimusest sõltuvalt aega u 2-5 päeva. Eritellimuste korral võib tarne viibida – seda saab konkreetset tellimust sisse andes täpsustada.

TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

Kui ostetud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi on Sul õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates toote Omniva pakiautomaati, Itella SmartPost pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ning kahjustamata.
  Rikutud kaup tagastamisele ei kuulu.

14-päevane tagastusõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud eritellimusel.

Kauba tagastamiseks palun saada oma soov esmalt e-mailile info@nagunaksti.ee ja palun too välja arve number, tagastatava toote nimetus ning põhjus.

Seejärel tagasta toode Viljandi Uku keskuse SmartPosti pakiautomaati.

Kui kaup on tagastatud rikkumata kujul, kantakse raha Sinu pangakontole 14 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest. Tagastuskulud ei ole tagastatavad.

PRIVAATSUS

Sinu isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses.

Võid kindel olla, et meie ostukeskkond on turvaline ning me ei edasta Sinu andmeid kolmandatele isikutele.

TOODETE SAADAVUS

Teeme kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis tegelikult on otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.

MUUD TINGIMUSED

Meil on õigus hinnakirja muuta ning täiendada. Sellekohased muudatused jõustuvad alates vastava muudatuse avaldamisest meie e-poes nagunaksti.ee.